Inaktuell simonunivee | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pippsssaaa_756.

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? pippsssaaa_756.#0452

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Johansson och är 23 år gammal. Erik är uppväxt i Småland med sin mamma. Erik har hela sin uppväxt levt utan en pappa pågrunav att hans pappa lämnade honom och hans mamma vid extermt tidigt ålder. Detta har i sin tur gjort att Erik har haft en ganska tuff uppväxt med en mamma som jobbar mycket men ändå inte har särskilt mycket pengar. Därav har Erik hela livet drömt om att bli polis, Erik har alltid fascinerats av polisernas viktiga arbete och vid tidigt ålder bestämt sig för att bli polis och göra sin mamma stolt. Han har gott Polishögskolan i gymnasiet och satsade verkligen på att bli polis. Men sedan blev Erik tyvärr deprimerat och har inte helt kunnat repat sig från hand depprision. Det har i sin tur gjort att Erik jobbar på McDonalds. Just nu bor Erik i en liten hyres lägenhet och har bestämt sig att nu ska han satsa på polis yrket till fullo!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle säga att jag kan bidra med bra social rp och alltid försöka göra scenarion jag är med i så roliga som möjligt för alla. Jag kommer även alltid försöka hålla så hög rp som möjligt under mina scenarion och hålla det väldigt seriöst och även bara vara en aktiv glad spelare på servern!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man gör ett scenario med en annan person på servern så ska båda uppleva hög rp, och det ska vara roligt för båda. Med det så menar jag att man ska spela för båda parterna. Ett exempel på detta är ifall du är med om ett trafikstopp och den som blir stoppad väljer att inte hålla en hög rp-nivå och bara åka där ifrån. Detta bryter dels mot suntförnuft och det blir inte ett roligt scenario för polisen eftersom du inte följer reglerna och bara drar.Istället så ska du rpa dig fram och tänkt på vad du skulle gjort i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Mina vänner visade mig det och jag testade och fastnade helt för det!

Måste även säga att jag redan har en medlems karaktär på samma dc och detta är en ny karaktär då jag vill ha två olika karaktärer med olika liv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka