Accepterad simonunive | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonunive

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198844096004/

Ditt Hex-ID: steam:110000134ae2e04

Vad är din discord tagg? jakesoft#3480

Vem var det som bannade dig? sohbnx

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att från denna staffs vinkel så var mitt mål att köra över killen som sprang på vägen, men så var inte fallet. Från min vinkel så var jag inte så uppmärksam när jag körde och killen kom från ingenstans. Efter att jag råkat köra över killen så stannade jag för att kolla hur det gick med honom, men det tog inte lång tid innan jag blev bannad. Jag själv förstår och fattar varför staffen bannade då det säkert såg ut som att jag gjorde intendenten med mening men så var verkligen inte fallet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag kom in på servern gick jag ner till garaget för att ta ut min nya bil, efter det så hämtar jag upp min kompis som också befann sig på piren. Vi kom överens om att vi skulle åka till gruvan men när vi ska åka ut från piren parkeringen så står det en man framför oss. Det gick så fort så att jag inte hann reagera och jag råkade köra in i honom. Det var mycket folk på vägen så jag kör in mot väg kanten för att kolla hur det gick med honom. Sedan blir jag bannad ångrar verkligen att jag inte var mer uppmärksam.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. -När jag skulle åka ut från piren så var jag inte så koncentrerad och jag råkade köra in i honom. Detta är något som jag inte borde ha gjort och ångrar mig verkligen. Så jag kan inte säga att jag inte gjort något fel. Däremot så skulle jag ha uppskattat om man hade kunnat ta ärendet vidare till support och låtit mig förklara mig och inte bannat direkt. Men i andra sidan så förstår jag att staffen bannar då det säkert såg ut som att jag gjorde det med mening. Tycker också att det är bra att det finns staffs som bannar och alltid är där om det är någon som bryter mot reglerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För ungefär en vecka sedan så pratade mina vänner om Fivem och jag ville testa det. Jag frågade de om det kostade pengar och de sa att jag kunde få låna ett konto. Därför har jag aldrig blivit bannad tidigare men min kompis som spelade på detta konto har tidigare blivit bannad. Jag själv vet inte varför han har blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag var trött och hade verkligen inte mycket energi. Detta gjorde så att jag inte var koncentrerad och tänkte mig inte för. Jag borde ha koncentrerat mig mer och inte tagit denna server förgivet då jag verkligen har kul när jag spelar på denna server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig en läxa, nästa gång jag e inne på denna server så måste jag skärpa mig och inte bara lalla bort det, för jag vill inte sumpa denna roliga och kreativa server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka