Accepterad Simons chefs jobbs ansökan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elend

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rädnigkänst Brandman
Vad heter du IRL? Elend
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? 253 tror jag
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har bra erfarenhet med att rädda liv på många är snabb ut som förare gillar hjälpa sam hellet skit mycket skulle vara till god nytta till er som brand man
Berskiv din karaktär? Simon Karlsson är 23 år och en genomsnäll grabb i hjärtat. När han flyttade hemifrån gick han med i en MC klubb då han var lite vilsen, men eftersom det var en hel del konflikter i klubben så valde han efter en period att lämna det livet bakom sig. När han då sökte en mer laglig väg började han snart att arbeta på sjukhuset som ambulansförare, och var ofta först på plats vid olyckshändelserna. När Chefen sedan avgick (Emma Andersson som också sökt wl hos er ikväll) så valde även Simon att söka sig vidare och fick snabbt anställning hos poliskåren där han blev rekryterad till insatsstyrkan. Där fick han gott om erfarenhet med både skjutvapen, lagen, och andra scenarion. I framtiden kommer han satsa på att fortsätta på den lagliga vägen, om det inte är så att det är fullt på de vanliga jobben.
Hur ofta kommer du vara inne? jag är inne varge dag på servern ofta och är aktiv
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? aaa apsolut no joke om man inte bli chef på något så hittar man något annat så är det bara allting händer inte på första försök
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej spelar bara på eran
Har du läst våra Regler? aaa minst 4 gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka