Nekad simonmw3 | Whitelist ansökning [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonmw3

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
2
Användarnamn: simonmw3

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198121519626/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? simonmw3#5929

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2005

Berätta om din karaktär. En framgångsrik investeringsbankman som bestämmer sig för att förfalska sin egen död och börja ett nytt liv i Multistaden som en brottsling. Han är en gubbe som inte har begått ett brott i sitt tidigare liv, så han är ganska ny i den kriminella underjorden och är praktisk i sin nya livsstil. Han gillar att bära köra volvo och spela mycket baseboll. När någon irriterar honom får han vanligtvis ta det i egna händer. men drömmar själv om att bli den nya gäng ledaren.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har varit whitlistad innan och gjorde ett jätte stort misstag och min dator fuckade så såg inte en polis och allt blev kaos och önskar få en ny chans för denna servern gör mina dagar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För var whitlistad på servern innan men blev bannad och det var super kul tills jag blev bannad

Hur många timmar har du på FiveM? 186

Hur hittade du Multistaden? på servrar och såg att många var inne och ansåg att då måste den vara omtyckt

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Din ansökan är bristlig, men tror du kan bättre muntligt. Vidare till intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka