Nekad Simonkimon | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simonkimon

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153470392/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simonkimon#1114

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Daniel är 25 år, min karaktär är en rysk man som har väldiga humörsvängningar och haft sen barn domen och det fick han från sin far i Ryssland som var med i en rysk mafia där dom höll på med droger vapen och mm. jag som liten såg upp till min far väldigt mycket och har alltid velat göra som han och vara som han men en dag så blev det bråk mellan min far och min mor så att vi var tvungna att flytta till sverige då min fars mafia var efter min mor när vi då kom till Sverige hade vi väldigt svårt med ekonomin och att komma in i samhället och detta gjorde mig upprörd så att som ung börja jag försöka visa vem jag var och vem som bestämde så att jag börja hålla på med kriminella saker tex som försäljning av droger mm. detta höll på ett bra tag och det är dit där jag tagit mig nu där jag vill öppna en mafia för att både minnas min far och för att göra han stolt'

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kör seriöst.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att alla mina vänner säker att den är rolig och att det är seriösa spelare i den.

Hur hittade du Unive? Mina vänner pratade om den så sökte jag upp den och så hamnade jag här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att vara trevlig och hjälpa folk som behöver hjälp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba på postnord.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka