Accepterad Simonkarlssa | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Simonkarlssa

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967122927/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Karlsson

Vad är ditt discord namn? sim0n#6657

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 1998

Berätta om din karaktär. pelle paltnacke, 23 år är en väldigt bil och motorintresserad kille. Han är uppväxt med bilar och det är vad han brinner för. pelle är inte den smartaste killen skulle jag säga men han är inte dum heller. Han gillar att köpa och sälja bilar och att få testa alla bilar som han kan. Han är inte så intresserad av kriminalitet och gängvåld men kan vara med på ett och annat street race möjligen. Han respekterar polisen och doms arbete men tycker inte att det är så kul att bli stannad för att det är inte så ofta han kör lagligt. Försöker hålla sig undan ifrån gäng eftersom han är rädd för döden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om jag blir medlem på Unive så kommer jag försöka roleplaya så seriöst jag kan, få andra att göra detsamma och säga till andra när dom roleplayar OOC att dom ska vara mer seriös. Så att RP ska vara kul för alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det speciella med Unive är att det är lätt att komma in, vilket gör det möjligt för nya personer inom RP att få utvecklas och lära sig vad RP innebär utan att behöva skriva en 500 ords ansökan.

Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderde Unive till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att bygga upp ett bra liv med min karaktär, köpa ett hus några coola bilar och leva mitt drömliv helt enkelt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är nog att köpa ett hus och skaffa en jakt licens

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka