Nekad SIMONK | Polismyndigheten Ansökan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SIMONK

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 7 April 2008

Vad heter du på discord? Simon Karlsson#3372

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 66

Hur aktiv kommer du att vara? Så mycket jag kan om jag inte har träning eller viktigt prov i skolan Så typ 2-6 timmar per dag

Vad heter du? Simon Karlsson

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag känner att det behövs mer seriösa poliser mognare, för dem jag sett har typ lallat. Jag vill också bli polis för det är skit kul har varit polis innan på en annan server och då var det riktigt kul och jag vill bidra med bättre RP vilket jag tycker att man kan som polis. Jag tycker ochså att jobbet Polis verkar vara riktigt spännande och tycker det är skit kul att det är inte ett jobb att man står o lagar en bil hela dagarna att det händer nya saker hela tiden vilket jag gillar. Är 100 på att jag kommer passa som polis för är väldigt mogen och trevlig.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Enligt mig så är det viktigaste att man hjälper samhället att man ska kunna finnas där som stöd om nån tex skulle bli misshandlad eller något annat. Min största utmaning kommer att vara att bemöta samhället jag kommer alltid vara trevlig och snäll emot folk som jag tex stannar eller något annat. Viktigt att man bygger en bra bild om polisen så folk blir trygga när vi kommer osv.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man ska vara redo för allt och varje dag du går in i tjänst så ska man vara redo för allt, Jag vet att jobbet är mycket fysiskt och psykiskt och det är jag redo att bemöta bra. Jobbet som Polis varierar skit mycket ena dagen så ska du stoppa nån ifrån självmord andra dagen så ska du stoppa nån ifrån ett mord det varierar mycket och man måste ha starkt psyke för att kunna vara en bra Polis.

Har du några tidigare erfarenheter? Nja jag har varit polis på en annan server men dom hadde jätte konstiga system och inte f6 eller något sånt

Hur är du som person? Jag är trevlig och snäll bemöter andra som jag själv vill bli bemöt jag kommer alltid ha respekt mot folk fast dem är kriminella och och det viktigaste är att man inte sjunker till deras nivå för som polis ska du värna om samhället inte sjunka till folks nivå pga det ör otrevliga osv.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag har jobbat på sjukvården

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka