Accepterad SIMONK | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SIMONK

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Karlsson

Vad är ditt discord namn? Simpa k#3372

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Simon Karlsson, han är 23 år gammal och har en historia här i staden. Han föddes tidigt på året 2000 i Unive city. På sjukhuset vid torget som då var nybyggt. Hans föräldrar behandlade honom bra och gjorde allt de kunde för att han skulle bli hederlig. Det lyckades de med, men de lyckades inte med sina egna liv. Det var en sen sommarnatt i 2009 när Simon var 9 år gammal. Då åkte de ner till grove stret för att äta på en restaurang som låg i området på den tiden. Men på vägen hem så var det två gäng som sköt mot varandra tvärs över vägen där Simon och hans föräldrar åkte i deras gamla Ford. Båda föräldrarna blev träffade och omkom senare på dagen efter. På samma sjukhus där Simon föddes. Den stunden när han fick reda på att han skulle bo med sin moster Anika resten av sin barndom. Så visste han också att han skulle bli polis i framtiden. Det blev han och han har varit överintendent i unive city polismyndighet innan. Men han valde att ta en månad semester där han tappade medborgarskap. Men han kom tillbaka. Och det gjorde han samma sak denna vinter, då han alltid vet att man blir uppskattad i staden. Men alltid envisar sig med att testa nytt. Dumma val ifall man frågar i efterhand tycker Simon. Nu vill han tillbaka till antingen polismyndigheten och sina gammla kollegor eller sina vänner på domstolen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en seriös rp på en hög nivå då jag syftar med lagliga saker. Och tack vare mina tidigare månader i polisen så kan jag nog mer än de flesta. Som gör att man kan ha en realistisk men ocks roligt anpassad till servern, för att alla ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att motparten ska ha kul och inte spela för att man själv ska vina varje scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den först för att jag såg topplistan på FIvem.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka