Nekad SIMONK | Medlem ansökning 8alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SIMONK

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? Jag heter simking7

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? simking7 #3372

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2008

Berätta om din karaktär. Han är en 21 årig man som drömmer om att bli en polis eller Securitas vakt men han har stor passion för bilar och gym också. Han är en person som gillar att hjälpa folk och han lätt glad oavsett vad som händer.

Hans bakgrund är så att när han var 2 år gammal så dog båda hans föräldrar så han fick flytta till ett fosterhem i Spanien. Han blev jätteledsen för han förstod inte varför han inte fick vara kvar i staden som han växte upp i(Växjö) Men han hittade glädjen i Madrid också. Han kände att det var något som saknades, Vännerna så nu när han är 21 så flytta han till Unive för att kunna hitta nya vänner och kanske skaffa familj.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med glatt humör och bättre rp på servern. och man kan söka till bättre jobb så kommer jag att börja köre mer seriös rp oftare på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla andra severar är det för mycket lall och jag tycker att unive r den roligaste sett till rp'n

Hur hittade du Unive? Tack vare en streamer på twich.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna ha en dålig dag i verkligheten men att kuna sätta sig och vara någon annnan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna bli en polis eller Securitas eller andra roliga jobb och sen få mer pengar för att få bättre hus och bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är för mycket lalla på andra.

Senast ändrad:
Tillbaka