Nekad SIMONK | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SIMONK

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Simon Karlsson#3372

Hur gammal är du? Irl 13 ic 21

Hur många timmar har du på Fivem? 84 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill att båtbolaget är mycket mer aktivt och jobbar mer och jag tänker att det kan jag fixa så att fler personer köper båtar jag kommer också se till så att alla sköter sig på jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarenheter av jobbet men jag kan mycket om båtar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter HAN HRTER berra nilsson år. Klas föddes i en stad som heter Växjö med sina där han växte upp med sina föräldrar och sina syskon. Klas var en glad person som gillade att vara ute och kolla på bilar och träna. När Klas skulle börja högstadiet så dog hela hans familj i en bil olycka. Han hade det väldigt svårt i 7an och 8an han började sälja droger bara för att han var så ledsen för sin familj. När han skulle börja i 9an så fick en bra familj igen som tog hand om honom. Han slutade med droger och gick ut 9an med bra betyg. Han började på ett bra gymnasium gick ut gymnasium och började på polis högskolan. När han var klar med den fick han ett erbjudande att flytta hit och ansöka om att bli polis. Det ända som saknas för Klas är att bli medborgare i staden så får han gå på en intervju hos polis. Om han hade blivit medborgare i staden hade han blivit jätte glad för då hade han kunnat jobba på sitt dröm jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 5-4 timmar om dagen om jag kan har tränign då och då så jag kan inte vara inne hela tiden.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka