Nekad SIMONK | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SIMONK

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripens taxi

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Simon Karlsson#3372

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 66

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på jobbet då jag har bra erfarenheter inom chefspositionen och tycker att det är väldigt roligt att vara chef över ett företag på fivem. Just nu är jag biträdande över taxifirman och tycker att det är väldigt roligt att va på den här positionen och skulle vilja gå upp ett snäpp och vara chef. Jag tycker det är även kul att antälla nytt folk och lära nytt folk jobbet. Jag hart jobbat på taxin ett tag och tycker att det är kul. Sen tycker jag även att företaget är lite smått laööigt just nu och vi går back rätt så mycket pengar så jag vill styra upp företaget och få det att tjäna mer pengar och även få mera kunder en vad det är nu. Sättet jag ska få mer kunder på är att anställa trevliga och bra taxicaförer. Då kommer kunderna kanske älska just den chafören och tänka att taxin är en bra sak och på det sättet kan man tjäna mera pengar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit chef över Trygghansa och då kan jag hur man tar anställningsintervjuer allt annat har jag glömt då det var länge sedan

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter SIMON KARLSSON och är 21 år gammal. Han är snäll och trevlig person som älskar att träffa nya människor. När Hasse var 4 år gammal dog hans mor i en bil olycka och hans pappa var inte snäll, han slog och skrek på Hasse så fort han gjorde något fel, detta vill inte Hasse ska hända någon och han vet att det finns så många som har det precis såhär.
Hasse gillar bilar och därför på fritiden brukar han kolla mycket på just bilar, han älskar att köpa nya bilar och tycker det är så fränt.
Han gillar chips med ostsmak, det ända negativa är att man blir kladdig på fingrarna och det kan bli lite äckligt.

Hur ofta kommer du vara inne? 3-5 timmar då jag inte har träning

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart unive är bäst

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka