Nekad SIMONK | Chef-jobb ansökan | (Advokatsbyrån) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SIMONK

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Advokatsbyron

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Simpa k#3372

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 13 månader med pauser emellanåt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som chef för en advokatbyrå finns det flera saker du kan göra för att utveckla och förbättra verksamheten. Här är några förslag: Utveckla en tydlig strategi:
1. En viktig del av att utveckla en advokatbyrå är att utveckla en tydlig strategi som definierar mål och vägval för verksamheten. En tydlig strategi kan hjälpa dig att fokusera på viktiga områden och göra det lättare att fatta beslut.

2. Satsa på personalutveckling: Eftersom en advokatbyrås framgång till stor del beror på dess medarbetare är det viktigt att satsa på personalutveckling. Det kan innebära att erbjuda utbildningar och kurser, att skapa tydliga karriärvägar och att se till att medarbetarna har möjlighet att utvecklas och växa inom företaget.

3. Jag kommer att erbjuda bra grundutbildning inom det juridiska man ska kunne som advokat på unive. Men även ge dom en kusnkap som gör att de kan medverka på scenarion som en rättegång med mer jupgående lagkunskap.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigar jobbat som advokat i ca 1 månad. Men jag har även varit polis väldigt lång tid så jag har en bra kunskap inom lagar och allmänt polisarbete som gör att jag kommer inte bara argumentera för saker IRL utan jag vet hur det ser ut i spelet och vilka perspektiv dom har.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer om jag blir chef försöka vara inne dagligen i några timmar. Då jag nu inte riktigt hittar något i RP:n.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, det är ju trots allt servern som är mest aktiv i sverige.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka