Nekad simonjjsjd | Ban Överklagan [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonjjsjd

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a

Vad är din discord tagg? empabigd

Vem var det som bannade dig? Lowqe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det verkade som att staffsen uppfattade lall samt sunt, men i själva verket var det bara en smart het från våran sida då vi alltid fått hot eller till och med blivit attackerade när vi åkt med tjänstefordon, då valde vi nu att först och främst be om tillstånd att använda dessa och sedan åka ditt för att allmänt patrullera men då uppstår massa dåliga situationer som inte var tanken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt vi hade då fått tillstånd att åka ditt på segways och bara patrullera, vi skulle absolut inte storma eller ingripa notera det. Utan allmänt patrullera med tanke på i rpn är det en fri plats att vara på. Dock stötter vi på fel som vi måste ta oss genom. Detta var då att jag blir befallen på min segway det kommer alltså en snubbe och stampar mig till marken. Jag skriker då på mina kollegor som är tvungna att ingripa då det är en levnad sitatuon. Sen börjar det mer och mer hets till polisen tillslut är vi i underläge och behöver rätta fram tjänstevapen, sen blandannat bloods kommer och håller på och lallar med oss då lyckas vi gripa en av dessa gäng medlemmarna och tar hans vapen samt arresterar han, då hoppar hans kompis ut och bara plockar upp han som ingenting när vi har skarpladdat vapen mot han och ber han avlägsna men så var inte fallet. Sen efter det blir vi bannad för lall samt suntförnuft då vi åkte segway på ett grovt kriminell område. Fattar om ni undrar nu varför vi valde segway av alla möjl

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut fanns det vissa fel inom rpandet, men rent krastiskt så påverkade det inte rpandet så mycket just generellt utav hur vi gjorde, där emot om det kommer någon och börjar klubba ner oss då måste vi försvara oss och ingripa då det är våld mot tjänsteman. Så jag skulle väl säga att båda sidorna gjorde fel men vi startade inget kortfattat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Absolut fanns det vissa fel inom rpandet, men rent krastiskt så påverkade det inte rpandet så mycket just generellt utav hur vi gjorde, där emot om det kommer någon och börjar klubba ner oss då måste vi försvara oss och ingripa då det är våld mot tjänsteman. Så jag skulle väl säga att båda sidorna gjorde fel men vi startade inget kortfattat.
Jag har tagit lärdoms av varenda ban och gör inte om mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle skitit i att ingripa på bloods grabben och tagit ett fordon då det är snö vilket jag inte tänkte på där och då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja hundra procent.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är förståligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka