Accepterad simonjjsjd | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonjjsjd

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a

Vad är din discord tagg? empaaaaa

Vem var det som bannade dig? Lallish

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han tog det som "hets", jag ifrågesätter bara varför han bannar min polare, dock uppfattade jag det fel trodde det var han som var med i rpn och slog me ficklampa men så var falet inte så var därför jag fråga om han var korrupt, dock att han är partisk står jag för då det springer runt en kille med ficklampa och vevvar ner mina polare på sjukan så slår dem tbx för att inte dö så bannar han dem som slår, jag ifrågesätter varför och försöker lösa det då det är en fel ban men istället leder det till en ban, jag ska inte göra om detta men blev lite smått irriterad bara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag skrev ovan exakt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag ska inte sitta och skriva i folk pm men kände att det var fel och enkelt sätt att lösa via pm, men dumt att fråga om han va korrupt men somsagt jag trodde att han var med i rpn och bannar när han själv deltog i det hela.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla tidigare bans har jag lärt mig av, jag gör inte om saker som jag fått ban för, har fått ban för det mesta men lärt mig av allting och har mognat som person då jag har spelat här som ny och nu kunnig rpare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle skött det snyggare eller helt enkelt inte skrivit överhuvudtaget i hans pm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut ska inte göra om det och lallish jag ber om ursäkt inget illa mot dig, kan ta bort min rep om du bara är lite skönare liksom jag är ingen som hetsar eller så utan bara såg detta som en felaktig och var inte säker på om han hade koll på hela situationen men det är som det är och står för mitt fel, kommer inte upprepa detta och igen sorry lallish.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är förståligt.

Ifall detta sker igen så ryker du på direkten. Att inte ha respekt för staffs som hjälper till att hålla uppe servern är extremt respektlöst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka