Accepterad simonjjsjd | Ban Överklagan | Ask1und_

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonjjsjd

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a

Vad är din discord tagg? simonjrjejs

Vem var det som bannade dig? Ask1lund

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fick ett klipp ifrån hans sida där jag inte tar upp händerna eller någonting utan står helt stilla när dem riktar, just därför bannar han mig för fearp vilket är förståligt från hans synvinkel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var afk, behövde hjälpa farsan i tvätt stugan, började med att jag stod afk i huset sen när jag kommer tillbacka ingame är jag nån helt annan stans, jag fick lite tid på mig att spela enligt farsan sedan behövde jag dra igen då ställer jag mig afk vid ett tak typ och lägger mig ner, sen vet jag tyvärr inte mer kommer tillbaks till att det är en stor bann och i frågesätter då jag blir chokad och sedan efter det får reda på att mitt gäng har bakstabbat mig, ber om ursäkt för jag var kvar ingame istället för att gå ut men vi pratar 20 min så trodde inte så mycket skulle hända när jag är i mitt egna gäng hus gömd dessutom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså klart ska man inte stå afk ingame om det tar lite längre tid, men jag kan någonstans tycka att det är onödigt att försöka göra ett scenario när dem uppenbarligen vet att jag är afk, fick höra från Asklund att dem stått och försökt snacka med mig i 15 min så var rätt uppenbarligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av alla mina tidigare bans, inte blivit bannad på flera veckor nu och hållt det rent.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt lämnat spelet, men kände inte för det då jag bara skulle fixa lite tvätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska la inte stå afk ingame nån mer, men fortfarande kan tycka det är onödigt att försöka rpa med en afk person, fattar om jag är vid ett drogställe, eller område där man tar över men nu är det min skyddade zone. Men det är som det är och ber om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är förståligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka