Accepterad SimonIKnow | Whitelist ansökning[Papa smurf]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SimonIKnow

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
8
Användarnamn: SimonIKnow

Vad är din steam profil länk? SimonIKnow

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? SimonIKnow#4997

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Okej, har redan varit White-listad spelare sen långt tillbaka men lämna servern och kom tillbaks nu men kan förklara enkelt. Min karaktär är duktig på att prata. Har tidigare erfarenheter hos polisen. Glad som person men har sina perioder. Alltid enkel att binda kontakt med och tillfälligt håller på med det lite mer olagliga grejerna.

Varför ska just du bli whitelistad? Som sagt har jag varit white listad förut. Jag har god kunskap inom rp och vet hur allt fungerar rp mässigt men även det regler som finns. Som t.ex. vdm,rdm, Nlr, powergaming etc. Så har inget problem när det kommer till rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja, det är lite tråkigt rp mässigt och inte vara white listad och man kan inte göra så mycket för den delen heller. White list har en viktig roll med just rp och är den största anledning till varför jag vill ha WL. Förutom att den är en viktig del att ha wl så är det såklart andra anledningar också. Varför jag just vill bli whitelistad är att jag är väldigt aktiv spelare och vill göra roligà scenarion och för att göra scenarion ännu bättre behövs wl. Jag själv som rp:are försöker göra så mycket ”bra” rp som möjligt. Försöker göra roligare scenarion för alla olika parter så alla kan vara en del av scenariot utan att nån tycker det är orättvist eller liknande.

Hur många timmar har du på FiveM? Ca 800 h

Hur hittade du Multistaden? Som sagt, hyfsat gammal spelare men från början från en livestrea

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? 1 gång eller ja 1,5 mer

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka