Accepterad SimonIKnow | Ansökan till servervakt [KING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SimonIKnow

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
8
Användarnamn: SimonIKnow

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ange ditt födelsedatum 23 December 2006

Vad heter du på discord? SimonIKnow#4997

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag är inne varenda dag om det inte är så att jag inte är hemma men kan garantera minst 5 gg i veckan men tiderna brukar ligga mellan 12:00 till 16:00 och sen från 18:00- typ 22:00.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Varför jag ska bli server vakt är för att jag själv och jag har även fått höra från andra att jag är väldigt mogen för min ålder och tror jag skulle passa in som servervakt väldigt bra. Jag har väldigt bra tålamod med dem jag träffar och pratar med personen som det handlar om. Jag hatar själv när dem bara kickar folk utan att prata med dem för jag själv föredrar att man pratar ut saken för personen För då tror jag man löser problemet bättre än att bara kicka personen och sedan kommer personen tillbaka igen och bara gör samma sak. Oavsett vad personen har gjort tycker jag dem ska ha en chans att få prata ut om dem hade än andledning för det dem gjorde som ksk funkar rp mässigt men beror lite på vad dem har gjort men tycker iaf inte man ska kicka eller banna personen utan att prata med dem.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag möter folk dagligen som jag själv tycker inte beter sig särskilt bra eller schyst mot andra men även när adminis eller andra server vakter inte har tid så kan jag ta itu med ist. Jag vet hur jobbat det är när man skriver i report och inte får hjälp så det är nog en stor andledning varför jag just vill vara server vakt. Vill även göra en större rp nivå på servern och prata med folk som ksk inte har så hög rp nivå men ist för att kicka dem så kan man hjälpa dem så dem får en bättre bild att detta kan faktiskt bli en riktigt bra rp server men då måste vi bli hårdare med reglerna och även berätta för folk vad sunt förnuft verkligen är.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag kommer vara riktigt seriös som servervakt eftersom det skulle betyda mycket att få bli det och genom den nya uppdateringen med servervakterså ska jag vara väldigt aktiv och hjälpa andra server vakter så mycket som det går.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Ta bort alla oseriösa spelare och enbart ta bort lallare och ta bort spelare som ej ska vara här genom kicks osv.

Varför ska just du bli servervakt? Har goda kunskaper inom det och kan allt som gäller server vakter och vet hur man ska agera osv om det kommer in en lallare vilket bara är att kicka.

Varför vill du bli servervakt? Bidra till bättre rp och ta bort oseriösa spelare och enklare kunna spela bättre utan lallare definitivt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Goda kunskaper för jag har varit server vakt tidigare och staff så vet hur allt funkar

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka