Nekad simonhanna | Medlem ansökning (leohal472)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonhanna

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Hanna

Vad är ditt discord namn? Madara

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Madara Uchiha 1996-03-04-4951

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självsäker, kraftfull, beslutsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Formad av tidigt ansvar och höga krav, vilket skapade styrka, disciplin och ledarskap, Framtidsplaner: Att ta ledningen, växa i makt och använda sin styrka för att skapa bestående förändring.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med engagerad och långsiktig RP, bygger relationer mellan karaktärer och skapar trovärdiga situationer som ger djup, spänning och utveckling på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte alltid spelar för att din egen karaktär ska “vinna”, utan för att scenariot ska bli så bra, trovärdigt och roligt som möjligt för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna. Jag är noggrann med att läsa och följa regelverket eftersom bra RP bygger på respekt, rättvisa och konsekvenser för alla spelare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Använd inte communityt eller servern som en plattform för reklam för andra servrar eller aktiviteter, Sälja ingame saker för irl pengar, Visa ansvarstagande för servern och communityt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad, tar RP seriöst och värdesätter respektfullt samspel. Jag är lugn i pressade situationer, öppen för feedback och fokuserad på att bidra till en trygg, mogen och långsiktigt hållbar RP-miljö.

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär.
Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)
Hej!

Jag har pratat med Supporten jag måste blid medlem för att kunna ändra mitt karaktärs namn, jag gör det när jag blir medlem jag skickar in ett ticket på det.

Jag vill inte ta bort karaktären jag har redan spelat på en månad och köpte många bilar och har lite perngar vill inte börja om från början

Tack!

Bakgrund:
Min karaktär växte upp i en omtänksam miljö och har alltid värderat samarbete och gemenskap högt. Erfarenheter från tidigare situationer har gjort hen empatisk, lojal och hjälpsam mot andra.

Framtidsplaner:
Att fortsätta utvecklas, skapa positiva relationer och hjälpa andra samtidigt som hen når sina mål på ett rättvist och omtänksamt sätt.

Hej Igen!

Jag har ändrat mitt namn på Discord istället till mitt riktiga namn om det går bra

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka