Nekad Simonchrist | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simonchrist

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198339619225

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Simonchrist#1204

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från ett medelsvensson hem men han hamnat lite på glid på sistone, han är 16 år och är generellt ganska lugn av sig men kan ibland få psykbrott. Han gillar bilar speciellt volvo.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag tar detta på stort allvar och inte trollar eller förstör för andra på servern. Jag vill gärna hjälpa andra och sprida servern till kompisar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det är väldigt många spelare och snälla människor på servern från vad jag hört. Den är också svensk och seriös.

Hur hittade du Unive? Såg en video på tiktok och sedan började jag kolla lite mer på det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Hjälpa andra och på bästa sätt möjligt ge människor inlevelse i spelet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill skaffa mig en volvo men jag kommer defenitivt få nya mål på vägen. Jag ska styla den så den blir go och så.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka