Nekad simonankarby77 | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonankarby77

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972279486/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Ankarby

Vad är ditt discord namn? siMoN#1510

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Björn Apelqvist. Victor är född 1999-77-99 och är därmed 22 år. Han är född i Linköping och bott där i hela sitt liv. Han är en glad och knasig människa. Han har många vänner men hans bästa vän är Calle Åkesson. En barndomsvän som var adopterad från ett foster hem vid ung ålder. björn och Calle gick samma klass från 6an till 9an. björn hatar sporter och att gymma. Han ser alltid till att alla i sin omgivning mår bra. Det var något hans mamma alltid påminde han om. Björn har alltid haft det svårt för skolan och klarade bara ett år in på gymnasiet. När han fyllde 18år så skaffade han ett körkort vilket han hade sparat länge till. Med hjälp utav körkort kunde han börja jobba på postnord på heltid. Björns dröm är att bli mekaniker eller bilförsäljare. Han vill hjälpa sin stad och få alla att komma till hans företag. Just nu jobbar Björn för fullt och samlar pengar till en fin bil och lite möbler till hans hem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag spelade på den innan den var stor och hade whitelist då men ni verkar ha whipeat servern och jag har börjat spela mer och mer FiveM och eran server är en seriös RP. man kan även skriva i blocket, twitter osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server verkar vara en bra svensk Roleplay för det är inte så att man bara kan springa på gatorna av skuta sönder allt och alla. På dom flesta servrarna är dom inte så strikt som på denna server vilket jag gillar och de finns mycket att göra.

Hur hittade du Unive? jag fråga en kompis vilken som den servern han spela på och han sa Unive så jag började gilla serven och fortsatte spela på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rp är att både ha roligt och med roligt menar jag inte lalla utan jag menar mer att får situationer så realistiska som möjligt och kunna agera på ett realistiskt sätt som gör rp rolig att spela med i

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på Unive är att simpelt nog ha roligt och kunna få andra att också ha roligt genom att få rpn på topp och kunna uppnå min karaktärs mål och jobba och då kunna köpa det som min karaktär vill ha

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så kör jag bara på just Unive för att jag har fastan vid den men har tidigare testat några engelska men inte tyckt att de har varit så roliga och seriösa som denna. Gilla

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka