Nekad simonankarby77 | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonankarby77

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972279486

Ditt Hex-ID: 11000013c521abe

Vad är din discord tagg? SimoN ( Björn Apelqvist )#1510

Vem var det som bannade dig? ~lynch

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lalla/slår på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har ingen aning varför, HELT ÄRLIGT SÅ VET JAG INTE, kanske var lite stökig eller något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att en kille snodde stal MIN bil. Han tog bilen som sagt och började sladda runt vid piren. Jag frågade en person och han kunde hjälpa mig att få stop på han som tog mi bil. Sedan så åkte vi efter han med hans bil. Han som hade MIN bil stannade bilen och klev ur den och vi gjorde desamma. Det första han gjorde var att ge MIG en RAK höger så jag ramlade ihop, min kompis tog sin bil och åkte iväg samtidigt som den personen stod och sparkade mig. Sedan så reste jag mig och tog min EGNA bil som han snodde och åkte iväg mot apoteket för att köpa plåster. När jag stog där inne så vart jag bannad för LALL och slå på piren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle nog säga att det är en FELAKTIG bann för att jag slog inte honom för att jag har läst reglerna och vet att man inte ska slåss på piren. Jag har läst reglerna och vet vad man får göra och inte, och därför tycker jag att det är konstigt att jag vart bannad när jag inte lallat för 5 öre och inte slagit någon. Men kan erkänna att den kanske blev lite stökigt med att han stog och sparkade på mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en annan gång vart jag bannad för att jag slogs i ett fängelse + att då var jag ny på servern och icke medlem. Hade inte läst reglerna då!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att låsa bilen eller att bara låta han va eller tänker att det blir bättre RP när man åker efter han och försöker stoppa honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, för att jag anser att det var en felaktig bann för att jag inte gjort någon. Jag bara RP:a på att en stal min bil. Det kan somsagt blivit lite stökigt där. Vill bara tillägga att jag tar denna server seriöst och har jobb på autoexperten, Så skulle uppskatta att bli av med bann!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka