Accepterad simonankarby77 | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonankarby77

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972279486

Ditt Hex-ID: 11000013c521abe

Vad är din discord tagg? SimoN ( Björn Apelqvist )#1510

Vem var det som bannade dig? Alexander

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar 59

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: kör som en galning i staden

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde för fort i staden, kom upp i 140 max o körde lite svajigt, hetsade en jag låg bakom och sladdade i kurvor

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. se föregående, jag körde från meko till experten, jag kör ensam på vägen, i en rätt så hög hastighet, jag svajar mellan filerna på rätt sida kör banan och kör lite i mitten av min sida av vägen, jag kör vidare mot F.D arbetsförmedlingen och håller uppe farten i kurvorna så jag tappar grip och sladdar i kurvan, kör vidare mot vianor i ca 140, kör vidare mot auto och hetsar på en porsche som kör långsamt med tuta och kör om på insidan och kör vidare, missar nästan korsningen och kör in en tunn trä skylt. Blir sedan bannad en kvart senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktigt ban då jag har full kontroll över mitt fordon och vet vad jag håller på med, har 400h + på unive och många fler på GTA, jag kör min bil på rätt sida för det mesta i klippet jag blivit visad, vid två tillfällen kör jag på fel sidan men det är snabbt och på grund av att jag nyligen köpte bilen i fråga och därför inte är helt van med hur den beter sig, jag tror bestämt att jag inte hade blivit bannad om jag körde en Lamborghini eller liknande, tror att staff i fråga gjorde bedömning att jag var nyare på servern och inte visste reglerna, jag kollar höger vänster innan varje korsning, håller mig på höger sida vägen och tutar på en bil som kör långsamt för att visa att jag kommer, anser att jag inte beter mig som en galning, förstår att det kan se ut så men jag har full kontroll på situationen och anser inte att en två dagars ban för fortkörning/drifting är rimligt över huvud taget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit rättfärdigt bannad för powergaming, för metagaming, för failRP och sundförnuft. Alla dessa var för länge sedan och har sedan dess lärt mig vad dessa grejer betyder och gör inte det längre. Bannad för medling på discord men läst vad det innebär nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat pröva min nya bil utan för staden i tex sandy eller liknande, skulle kunnat skippa att gena på vissa stället samt att jag kunde ha saknat ner när jag körde om porschen eller väntat till han svängde av,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jo att jag ska ta det lungare i staden, anser fortfarande att den är felaktig, tycker inte fortkörning förtjänar två dagars ban, tycker generellt att ni som jobbar som staff/trainee har för hårda bans, ser inte hur servern nyttjas av att ni bannar en person som kör för fort i två dagar, det får bara folk att tappa motivationen att spela på unive, förstår att man behöver banna/kicka folk men en två timmars ban är lika effektiv som en två dagars tror jag. Vill tillägga att jag jobbar på autoexperten på servern, så vill bli unbannad så jag inte får sparken.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka