Nekad simonankarby77 | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simonankarby77

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972279486

Ditt Hex-ID: 11000013c521abe

Vad är din discord tagg? siMoN #1510

Vem var det som bannade dig? jag vet inte

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar 59

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staff valde att banna mig för att jag valde att skapa ett dåligt rp scenario som lätt blev till lall. Jag förstår mitt misstag och att det hela var mitt fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två kompisar rpade fulla utanför the palace. Vi hade precis varit vid piren och festat och druckit. Vi åkte i en bil till palace men det var tyvärr stängt så vi fortsatte vår lilla fest själva på gatan. Vi tog oss snubblande fram längs gatan och vi ramlade ihop flera gånger på grund ut av hur fulla vi var. Sen fick jag en ide om att skapa ett rp scenario genom att rpa så full att jag snubblade in i en eldtunna som sedan antände mina kläder. Jag rpade i smärta och min kompis ringde efter hjälp. Vi var tre personer där, alla rpade berusade. jag ramlade in i tunnan EN gång och ramlade sedan ihop på gatan. Min andra kompis ringde efter hjälp för mig. Men min tredje kompis lallade och hoppade in i elden flera gånger med mening och powergameade hårt, både han och jag blev bannade. När jag legat på gatan i typ 15 sekunder efter jag brunnit blev jag sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var nog inte en felaktig ban, Jag förstår nu att rp scenariot jag försökte skapa låter ganska konstigt och kan lätt ses som lall. Det var fel av mig och borde ha undvikt scenariot. jag gillar dock unive jättemycket och jag tycker det skulle varit oerhört synd att missa en hel vecka av spelande på servern. Jag förstår dock att det är mitt eget fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. va vid militär flygplatsen, visste inte att man inte fick vara där så vart bannad i 60 min.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha undvikt hela scenariot, det var ett oerhört konstigt scenario och jag borde bara ha undvikt det hela. Jag tänkte mig att du kunde ha utvecklat sig bra och så men det blev bara dåligt och nästan bara lall. Jag lallade fortfarande relativt lite jämnfört med min kompis som hoppade in i elden flera gånger. Jag må bara ha rammlat in i den en gång men även en gång kan ses som lall. Jag förstår min ban men jag skulle gärna vilja börja spela igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag borde undvika att överdriva rp scenarion till gränsen till lall. Jag borde försöka att inte skapa scenarion som kan utveckla sig till lall. På de två dagar jag redan avtjänat av min ban har jag lärt mig hr mycket jag saknat unive och jag skulle inte vilja vara utan unive i 5 dagar till.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka