Accepterad simon_0505 | Ban överklagan [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon_0505

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274688508

Ditt Hex-ID: 110000112bdb5fc

Vad är din discord tagg? SweX1337 #1719

Vem var det som bannade dig? failrp Skorpan

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: failrp ~Skorpan. Återstår: 1 dagar 9 timmar 1 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag glömde ringa polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå över ett övergångställe och när jag va halv vägs vid övergångstället så kom det en bil som körde på mig som jag inte såg och när bilen hade kört på mig så blev jag skadad så jag försökte att ta mig in till sida så det inte kunde orsaka fler skador och när jag skulle prata med den personen så hade den kört ifrån mig och efter 20 sec så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en felaktig ban för att jag skulle gå över ett övergångsställe och jag kollade både höger och vänster och då va det ingen bil sen så kom det en bil när jag va halv vägs på övergångstället sen så tog jag mig in till sida för det inte skulle hända fler saker men när jag skulle gå tillbaka så va han inte där sen så tog det ca 20 sec så va jag bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va en polis som sa till mig att jag skulle gå ner i deras garage för till kolla om min bil va där och då blev jag banad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha ringt polisen och bet om hjälp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska be om hjälp istället för att ta tag i det själv

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka