Accepterad Simon81 | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon81

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199183030061/

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simme#8094

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak berg och är 24 år gammal. Och när han var liten så hade han det väldigt bra. Hans mamma och pappa var snälla han fick veckopeng varje vecka som han gick och köpte godis med. Och han gick till skolan vare dag han hade jätte många kompisar och alla lärare gillade honom som en person och att han var jätte smart och alltid kom med lösningar. Isak har alltid gillat att hjälpa folk för att det får han att må bra. En gång när han var typ 15 år så såg han att det var någon gammal tant som blev rånad. Och han sprang efter men den som hade rånat var väldigt snabb. Men Isak var ju jätte snabb han så han kom i kapp och tacklade ner han och sen ringde polisen och dom kom och grep mannen som hade rånat. Och efter det han Isak fått väldigt mycket beröm. Och han har vart på många intervjuer och till och med på tv4 play. Det är därför han gillar att hjälpa folk så mycket. Så han har velat bli polis men det han nog kommer att bli är securitas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här på unive för att jag har många erfaren heter av rpn och att jag vill växa och att bli mycket bättre och då gör jag det just här på rp för att jag tycket att det är en jätte bra server att försöka få upp den. Och jag vill bli medlen här för att jag vill bli polis och att får högre rp nivå tjäna pengar men jag spelar bara inte för makt och pengar. Och att jag Bidrar till en bra rp nivå och att jag respecterar alla medlemmar och staff och alla. Och att ge alla en chans och att inte spela för att bara vinna eller för pengarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga senarion och många roliga rp stunder och allt sånt. Efter som att jag är vädigt erfaren inom så kommer ju jag göra många saker som är bra t.ex in tryta någon regel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar att man inte ska vinna hela tiden. Typ om jag hammnar i en bil jakt eller i en gisslan drama om jag kör ifrån polisen så ska jag inte köra allt typ döda alla och köra på alla som kommer i vägen. Och i en gisslan drama att man inte bara loggar ut från senariot eller börjar slå dom som tar en som en gisslan

Hur hittade du Unive? Det var mina kompisar som visade mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka