Accepterad Simon54k | Whitelist ansökning (Samme)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon54k

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Simon54k

Vad är din steam profil länk? Simeonorpo

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simeonorpo#8193

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är seriös och håller sig till reglerna. Han har varken fru eller barn och bor i en tvåa. Han har ett mål på jobb inom sjukvården och älskar att simma och att anstränga sig. Han älskar bilar men kör de på lagliga sätt. Min karaktär är jävligt skön och bryr sig om andra och deras välmående. Han spenderar gärna många timmar för att lyckas hjälpa andra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag gillar att rp:a och vill ha det extremt roligt med mina vänner. Jag tar det seriöst och lallar inte runt så mycket. Jag kommer göra rollplayen mycket roligare och bidra till jävligt bra scenarion som alla kommer älska. Jag har även spelat fiveM ett tag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad just här då mina vänner rekommenderade den här servern och säger att den är väldigt bra oh har en bra mängd spelare. Detta kan skapa väldigt bra scenarion och göra spelandet väldigt roligt.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 300 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom mina vänner som gjorde en rejäl rekommendation av den. Märkte sedan att det verkade riktigt nice.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, jag har aldrig blivit bannad utan har skött mig bra och hållit mig till reglerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på en annan server förut men den dog ut så har ingen server som jag spelar på just nu, och vill därför bli väldigt delaktig i den här servern.

Godkänd!

LÅSER&ARKIVEAR

MVH Dansken

WL-Ansvarig på Multistaden

(Discord) Dansken#2088
Öppen PM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka