Accepterad Simon44. | Medlem ansökning [Zelfz1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44.

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simon44.

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Bär. Han är en väldigt intresserande karaktär. Han föddes år 1997 i Södertälje. Redan vid tidig ålder kom han in i kriminaliteten. Han hade det svårt i skolan och hans föräldrar gav han ingen uppmärksamhet. Hans pappa brukade även slå han när han inte skött sig. En gång så var han på väg hem från skolan när en kille med gucci keps och orten stil kom fram till han så började hans andra liv. Den här killen kom fram till Karl och frågade han om han ville tjäna snabba pengar. Karl kunde inte tacka nej då han älskade pengar. Han skulle ta en vara från plats A till plats B. Karl fick inte veta vad varan var men om han skulle bli av med den så skulle han få problem fick han höra. Karl påbörjade och tjänade 1000kr första gången. Sedan fortsatte det så. En gång när han gjorde sin grej så kom två maskerade män fram till han och frågade vad han hade i påsen. Karl blev då rädd och sa att det var mat från en restaurang. Dem tog då upp en kniv och hotade han. Men Karl var på sina grabbars område. Han kände hur hans öron nästan sprängdes. Han kolla ner på marken och såg att någon hade skjutit ihjäl dem här två grabbarna. Det var killen med gucci kepsen. Karl fick en befodran för att han inte gav varan till dem och var modig. Det fortsatte så i flera år. Tills Karl hittade en tjej. Den här tjejen var speciell. Han kunde göra allt för henne. Karl flörtade med henne. I början så verkade det som att hon inte var intresserad. Men efter ett tag så gick hon med på att gå ut med honom. Då visste Karl att han behövde sluta med det kriminella liv. Karl gick till sitt gäng och talade om det. Dem tog det illa. Dem sa till han att han kunde gå. Men på väg ut så fick han ett skott i benet. Han kände all adrenalin som åkte runt i hans kropp. Han kände inte smärtan och började springa. Han klarade sig men han fick senare reda på att han hade ett pris på sitt huvud. Då fick han iden att flytta till Unive staden. Han flyttade dit och nu vill han bli medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå som gör det roligare för alla andra att rpa. Jag kan även bidra med social rp där jag inte kommer vara hetsig. Jag kanske tänker på att bli kriminell och då kan jag bidra med en hög rp nivå och det viktigaste som kriminell är att kunna bidra med social rp vilket som jag kan göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska spela för att det även ska bli roligt för andra delen och inte bara dig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har tidigare vart medlem så jag kan alla regler. Här är några. Copbait = försöka få polisens uppmärksamhet. Meta gaming = Man använder information från ooc ig. Fearrp = Det innebär att man måste vänja om sitt liv. Nlr = Innebär att man inte får komma ihåg något från sitt förra liv om man dör. Sen finns det fler men jag ger endast exempel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har tidigare vart medlem på unive. Jag har varit krim, polis, anställd hos alla reparations firmor och mer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka