Nekad Simon44 | Medlem ansökning [Einar06]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? Simon44#4315

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karl bär och är 25 år gammal. Vid tidig ålder så var han väldigt unik och tyckte om andra grejer. Han började vid ung ålder med kriminalitet då det var hans grej. Med tiden så tjärna Han mycket pengar och kunde köpa sig ett eget hus. Där hade han Aks glocks och allt stashat. Men han började tröttna på kriminaliten. Han gjorde bara samma sak hela tiden och han visste att det han gjort var dåligt. Han bestämde sig för att börja jobba lagligt. Han började som reporter men ville jobba som något annat. Han behövde vara medborgare för att kunna vara annat så nu ansöker han till det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och bra rp nivå. Jag kan bidra med kreativa och roliga scenarion. Jag kan även bidra med en bra representation för servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela ett scenario för att vinna det utan för att det ska vara kul för båda parter.

Hur hittade du Unive? Vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka