Nekad simon44 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Simon44

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Simon44#4315

Hur gammal är du? 08a

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 dec

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla unicorn genom att se till att det alltid finns strippor bartenders etc. Jag kommer även se till att dem jag anställer kan mycket om jobbet samt inte lalliga. Jag kommer styra upp unicorn igen, med det menar jag att unicorn har vart helt dött på senaste tiden. Det kommer jag förändra genom att se till att jag håller klubben uppe ofta. Jag kommer även ta intervjuer ofta så att man ej behöver vänta så länge. Sen vet jag hur panelen fungerar med mina erfarenheter. Jag kommer se till att ändast röra på kassan när jobb ansvariga tillåter. Jag kommer ta hänsyn till alla anställda med det menas att om någon är provanställd så håller jag koll på hur aktiv den är och hur bra den är på arbetet med det kan jag veta om jag ska sparka eller om det är dags att höja. Jag kommer inte endast ha klubben aktiv utan jag själv kommer även vara aktiv för att kunna styra upp jobbet och se till att jag ibland även kan hålla koll på anställda

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare vart bartender där så jag vet hur jobbet fungerar. Jag har vart vice boss i gäng och även högt uppsatt inom några jobb så jag vet hur panelen fungerar och även hur man styr upp ett jobb. Sen har jag vart chef på ett annat jobb så jag vet hur man hanterar ett ägar skap.

Hur ofta kommer du vara inne? Runt 6-8h om dagdn

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka