- Meddelanden
- 374
- Reaction score
- 13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP
Vad heter du IRL? Simon
Vad heter du på discord? Simon44#4315
Hur gammal är du? 08
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 dec
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa folk jag Set är tillräckligt kompetenta till att jobba hos mig. Jag kommer se till att alla anställda använder sig av /me när dem jobbar för bättre rp. Jag kommer vara väldigt aktiv och på så sätt alltid se till att vi har öppet. Jag kommer även se till att alla mina anställda är aktiva och jag kommer alltid våga lägga ner foten om någon gjort fel. Jag är en snäll och trevlig person och på så sätt kommer se till att mina kunder kommer tillbaka.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jar jobbat på GSP innan där jag lärt mig av vilka /me man använder sig. Sen har jag jobbat på massor med jobb så faktura etc är inga problem. Jag har även vart rekryterare och vice boss i gäng så jag vet hur självaste panelen fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? Cirka 6-8h då skolan nyss börjat
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Simon
Vad heter du på discord? Simon44#4315
Hur gammal är du? 08
Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 dec
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att anställa folk jag Set är tillräckligt kompetenta till att jobba hos mig. Jag kommer se till att alla anställda använder sig av /me när dem jobbar för bättre rp. Jag kommer vara väldigt aktiv och på så sätt alltid se till att vi har öppet. Jag kommer även se till att alla mina anställda är aktiva och jag kommer alltid våga lägga ner foten om någon gjort fel. Jag är en snäll och trevlig person och på så sätt kommer se till att mina kunder kommer tillbaka.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jar jobbat på GSP innan där jag lärt mig av vilka /me man använder sig. Sen har jag jobbat på massor med jobb så faktura etc är inga problem. Jag har även vart rekryterare och vice boss i gäng så jag vet hur självaste panelen fungerar.
Hur ofta kommer du vara inne? Cirka 6-8h då skolan nyss börjat
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja