Nekad simon44 | Chef-jobb ansökan [GSP] [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Simon44#4315

Hur gammal är du? 08

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 dec

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att ta intervjuer ofta men endast släppa in dem jag tycker har kompetensen till det samt ska dem kunna vara aktiva. Jag kommer se till att varenda anställd använder sig av /me under beställning och kommer åtgärdra om det inte blir så. Jag själv kommer vara väldigt aktiv och se till att alla mina anställda inte har attityd och kan vara aktiva så mycket som möjligt. Jag är även väldigt snäll och respektfull av mig på så sätt kommer kunderna tillbaka. Jag kommer ha pizzerian öppen varje dag under en lång period. Jag kommer även ha snabb service med det menas att om någon beställer ska den ej behöva vänta i mer än 5min.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Bitr chef hos trygghansa PA falck vianor meko och även rekrykterare hos polisen sen har jag vart högt uppsatt i fler jobb sen har jag även avrt vice boss över ett gäng så jag vet hur man använder sig av panelen. Jag har även tidigare jobbat på pizzerian därav har jag lärt mig hur en beställning ska se ut. Efter alla dessa arbetserfarenheter har jag även kunnat lära mig att använda /me på ett bra sätt som får rpen att se mycket bättre ut. Jag har även lärt mig hur man styr olika jobb då jag vart högt uppsatt hos flera och då ärvt rollen jobbstyrning.

Hur ofta kommer du vara inne? Cirka 6-8h per dag då skolan nyss börja

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart, hade jag inte hade jag ej vart en lojal medlem

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja jag var staff igår så jag kan det mesta om servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka