Nekad Simon44. | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44.

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988604549/

Ditt Hex-ID: 110000101b06a85

Vad är din discord tagg? Simon44.

Vem var det som bannade dig? Yungti

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-30 102809.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för staff diss. Jag och mina vänner blev jagade av några och sedan pitta dem oss så vi flög cirka 20m upp i luften. Jag valde att inte rpa på det eftersom regelbrott inte ska rpas på. Men då väljer yungti att banna mig i 7d för powergaming och jag tyckte att det var lite comist att han inte banna någon av dem utan endast mig. Jag blev då irriterad och la en staff diiss vilket som var fel från min sida. det har nu gått cirka 2 månader sen dess.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag och mina vänner blev jagade av en bil, sedan pitta dem oss så vi flög upp i luften. Jag vet inte hur men bilen måste ha vart vädigt op bil. Jag börjar då skriva med yungti. jag frågasätter honom men hans svar irriterar endast mig. Till slut gjorde jag en grej som var väldigt dum av mig och jag la en staff diss. sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag gjorde fel i att staff dissa han. Jag förstår att han endast gör sitt arbete och darför borde jag inte gjort det jag gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannnad av tillexempel powergaming och andra saker. men dessa bans var så pass längesen så jag knappt kommer ihåg dem. jag blev även perma bannad för att jag använde mig utav större hitbox vilket som jag inte gjorde och jag blev unbannad dagen därpå men fick tyvärr inte mina roller tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde valt att inte skriva till yungti. utan gjort som man ska göra och då överklaga sin ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte hetsa mot staffs och uppskatta deras arbete.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

skriver inte detta på min dator. så kan inte skicka bilden. men det är bara att komma pm ifall det skulle behövas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka