Nekad Simon44 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ditt discordnamn: Simon44#4315

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för jag kommer vara så aktiv som möjligt samt vara så effektiv som möjligt. Jag är ganska bra på staff relaterade kommandos samt vet jag om hur man använder sig av sina perms på bästa sätt. Jag skulle nog säga att jag är snabbast i pm då jag direkt går in och kollar när jag får en ping. Jag vet hur olika scenarion ska se ut då jag jobbat på nästan alla jobb i unive, just nu är jag polis och ganska högt uppsatta ändå, sen har jag erfarenheter från den kriminella sidan då jag var kriminell länge men sa upp den för att bli polis. Jag ät server vakt just nu och var det innan wipen Och där har jag lärt mig mycket om den sidan och hur perms helt enkelt används. Jag är väldigt väldigt snäll och hjälpsam av mig då jag älskar att hjälpa folk. När jag tex ser icke medlemmar som blivit utsatta för åtgärder som är felaktiga så är jag alltid där och hjälper inte alltid ickemeldemmar men folk som ändå är lite nya på servern. Jag vet om väldigt mycket om staff arbete då min vän emnez var så snäll och hjälpte mig ibland när jag fråga honom hur man tex ger jobbstyrning I forumet osv. Jag är en person som aldrig har en dålig ton i tex sup ärenden då jag tycker det är oproffsigt att skrika på någon när den gjort fel utan man ska berätta vad den gjorde fel och sedan åtgärdra den med det den förtjänar och sedan berätta hur den kunda gjort annorlunda, så lär man sig enligt mig. Sen är jag väldigt snäll men jag är ändå väldigt strängd med bans och banöverlagan. Ser jag att någon inte lärt sig nekar jag direkt. Sen kommer jag försöka utveckla 320 fantastiska server så mycket som jag bara kan! Jag är just nu Medlemskapsanvarig och skulle gärna vilja höja mig upp till en helper! Jag ser även staff jobbet som en chans att få uppleva mer av unive och få ser hur andra delen av unive känns. Jag kommer vara så snabb I reports som möjligt samt kunna förbättra mig av reppsen jag får, har sett att helpers får många -repps för att dem inte är så aktiva i reports dem reagerar med tumme upp men förbättrar sig aldrig. Jag kommer självklart för bättra mig och kunna ta kritiken jag får. Jag kommer inte lämna staff teamet efter bara någon dag och kommer se till att inte bli demotad. Jag är även en person som tar reda på saker till 100% som när jag tex kollar in ansökningar så kollar jag in varenda sak med tråden för att säkra att inget med tråden är fel som att den då tex är plagierad. Jag letar efter att få bli support Ansvarig då jag tycker tag passar som bäst där och kanske rp Ansvarig i framtiden, jag är väldigt aktiv i dc brukar vara inne där rätt så ofta så kommer aldrig låta någon vänta mer än 5min på ett ärende och jag kommer alltid se till att göra det bästa av situationen. Sen om jag blir rp så kommer jag ofta specca scenarion och se till att man får svar på sin report. Jag blir typ aldrig bannad vilket som också är bra då jag anpassar mig till regler och se till att följa dem det vet jag även hur olika scenarion ska se till. Jag känner då att jag vill ta mer ansvar och bli staff då jag känner att jag inte gör en skillnad som medlemskapsansvarig då det finns så många samt vill jag jobba med något som jag kan utveckla mig själv i samt servern. Sen ser jag staff yrket som något som mer är för mig. Jag kommer lägga ner väldigt mycket tid på detta, Vet ej vad som är med mig men drömmer varje dag att jag blivit helper sen när jag vaknar så kollar jag telefonen direkt hehe. Detta hade vart en dröm för mig och de betyder att jag kommer vara väldigt effektiv I mitt staff arbete samt väldigt aktiv och se till att vara kvar i staff teamet länge , vet att jag kan få demot men kommer hålla mig borta från sånna saker. Är ej medlemskapsansvarig längre då jag inte känner att det var något för mig utan jag vill inte testa på staff nu utan jag vill bli staff i en längre period då det är det jag brinner för.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? vardagar cirka 7h helger 10h+

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021 dec

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har tidigare vart staff. Jag var helper vid den tiden. Jag brukade ofta specca och lärde mig mer utav hur man är som staff. Jag kan alla staff kommandos som finns. Jag har lärt mig hur en staff ska agera vid olika situationer.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kan vara allt men om jag skulle behöva välja en skulle jag välja kriminell ansvarig

Senast ändrad:
-rep utväckla dom olika delarna support ansvarig alla sånna va dom har flr roller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka