- Meddelanden
- 374
- Reaction score
- 13
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad heter du på discord? Simon44#4315
Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Så länge jag inte är upptagen så är det hela dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2021 dec
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har inte men var staff för cirka 1h sen och då tror jag att jag hade cirka 10 när jag kollade upp
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en helt vanlig persom på servern men dden ända skillnaden är att den har perms, En servervakt är är även en person som kan alla regler och bryter dem inte. En person som inte söker folk att banna utan låter alla problem komma till en själv då det blir fail rp att leta problem. En sv enligt mig är även en person som försöker vara en förebild för dem andra medlemmarna genom att försöka hjälpa dem när det behövs. Det är också en person som är trevlig och snäll och visar respekt för alla oavsett vad. Det är även en person som försöker hjhälpa staff teamet med sitt hårda arbete genom att då skicka ut i förlännginar när staffs inte sett bans som ska vara i en längre period
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är just lämplig då jag var staff för bara 1h sen och är väldigt kunnig om servern och även om hur man använder sina perms. Jag vet även alla sv kommandos och troligen alla staff kommandon. Jag är även en snäll person och visar respekt för alla. Sen är jag även väldigt aktiv om dagarna. Jag kommer aldriga abusa mina perms och kommer bara använda dem i rätt tillfällen. Jag har även drivet för det och känner mig väldigt kompetent till det. Jag bannar inte alltid folk utan ibland väljer jag bara att skriva /m istället för att banna. Jag skickar även ut i förlängningar för att hjälpa staff teamet när dem inte ser bans som ska vara i en längre period.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En persom som har drivet tilla att höja rp nivån på servern. En person som aldrig abusar sina sv perms eller använder dem för att ha mer makt än dem andra utan använder endast sina perms till att skydda rpet. Den kan alla regler och bryter aldrig mot dewm samt kan alla sv perms. Den ska kunna ha kompetensen till att våga skicka ut i förlängningar. Den kan även respektera staffs och även alla medlemmar på servern. En person som inte bara bannar utan väljer att skriva en /m istället. Det är även en person som är kunnig inom servern och vet hur man ska rpa.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är när man använder sina perms för sin fördel ett exempel kan vara att man under gäng krig blir skjuten till döds och då väljer att ressa sig själv för att vinna scenariot under ett sådant scenario kan man även abusa genom att använda sig av toggleid då man kan se vart alla befinner sig. Korruption inom specefikt rollen är att man inte bannar folk man känner utan bara folk man inte känner. Ett exempel kan vara att min vän sitter och vdmar en kille och jag väljer att inte göra något åt saken men när jag ser den andra killen göra ett litet regelbrott så väljer jag att banna.
Vad heter du på discord? Simon44#4315
Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Så länge jag inte är upptagen så är det hela dagen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 2021 dec
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har inte men var staff för cirka 1h sen och då tror jag att jag hade cirka 10 när jag kollade upp
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en helt vanlig persom på servern men dden ända skillnaden är att den har perms, En servervakt är är även en person som kan alla regler och bryter dem inte. En person som inte söker folk att banna utan låter alla problem komma till en själv då det blir fail rp att leta problem. En sv enligt mig är även en person som försöker vara en förebild för dem andra medlemmarna genom att försöka hjälpa dem när det behövs. Det är också en person som är trevlig och snäll och visar respekt för alla oavsett vad. Det är även en person som försöker hjhälpa staff teamet med sitt hårda arbete genom att då skicka ut i förlännginar när staffs inte sett bans som ska vara i en längre period
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är just lämplig då jag var staff för bara 1h sen och är väldigt kunnig om servern och även om hur man använder sina perms. Jag vet även alla sv kommandos och troligen alla staff kommandon. Jag är även en snäll person och visar respekt för alla. Sen är jag även väldigt aktiv om dagarna. Jag kommer aldriga abusa mina perms och kommer bara använda dem i rätt tillfällen. Jag har även drivet för det och känner mig väldigt kompetent till det. Jag bannar inte alltid folk utan ibland väljer jag bara att skriva /m istället för att banna. Jag skickar även ut i förlängningar för att hjälpa staff teamet när dem inte ser bans som ska vara i en längre period.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En persom som har drivet tilla att höja rp nivån på servern. En person som aldrig abusar sina sv perms eller använder dem för att ha mer makt än dem andra utan använder endast sina perms till att skydda rpet. Den kan alla regler och bryter aldrig mot dewm samt kan alla sv perms. Den ska kunna ha kompetensen till att våga skicka ut i förlängningar. Den kan även respektera staffs och även alla medlemmar på servern. En person som inte bara bannar utan väljer att skriva en /m istället. Det är även en person som är kunnig inom servern och vet hur man ska rpa.
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse är när man använder sina perms för sin fördel ett exempel kan vara att man under gäng krig blir skjuten till döds och då väljer att ressa sig själv för att vinna scenariot under ett sådant scenario kan man även abusa genom att använda sig av toggleid då man kan se vart alla befinner sig. Korruption inom specefikt rollen är att man inte bannar folk man känner utan bara folk man inte känner. Ett exempel kan vara att min vän sitter och vdmar en kille och jag väljer att inte göra något åt saken men när jag ser den andra killen göra ett litet regelbrott så väljer jag att banna.
Senast ändrad: