Inaktuell Simon44 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon44

Icke Medlem
Meddelanden
374
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Simon44#4315

Ange ditt födelsedatum 29 Maj 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka var då att jag tyckte jobbet var lite inaktivt då dem har fått väldigt många klagomål. Jag vill också bli de då jag vill att alla ska ha en chans att få bli medlem på unive. Jag vill också hjälpa dem andra M A s då jag tänker att anledningen till inaktivitet är att dem är väldigt få. Jag vill sprida på min positiva energi till alla icke medlemmar som försöker få ett medlemskap. Jag vill också få lära känna nya människor och med det menar jag icke medlemmarna då jag är en person som alltid hjälper folk när dem behöver hjälp u tex generellt för om jag var den hade det ej vart så kul, så då kan jag få lära känna dem här ickemedlemmarna och hjälpa dem genom att jag då har öppen pm som dem kan komma i. Jag vill även kunna ha en chans till att kunna göra staff arbete vilket som då är en ny funktion för medlemskaps ansvariga. Men jag kommer alltid att prioritera M A jobbet först

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag kommer vara väldigt aktiv som M A samt kommer jag på så sätt göra M A jobbet mer aktivit. Jag kan alla grund regler discord regler osv sen är jag väldigt kunnig inom rp. Jag är aldrig korrupt utan ger bara dem jag vet kommer ha en möjlighet till en hög rp nivå ett medlemskap. Sen vet jag allt om hur man hanterar trådar då jag är rekryterare I polisen, sen så vet ja ju hur jag ger roll medlem samt hur jag tar in dem till intervju. Men Jag är väldigt snäll och hjälpsam av mig och älskar att hjälpa människor som jag vet är nya på servern och redan blivit utsatta för felaktiga åtgärder. Jag är bra bemötande och håller alltid en lugn ton mot icke medlemmen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra med respekt och alltid visa att man kan ta ansvar. Man ska sprida på sin positiva energi och alltid göra ickemedlemmen välkommen. Man ska alltid hålla en lugn ton när man bemöter andra.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Genom att göra rätt folk medlemmar dem jag då vet inte kommer lalla runt. Sen under mina intervjuer då visa att medlemskapet är något många vill ha och att dem inte borde kasta bort det, jag kommer inre direkt säga det men jag kommer uttrycka mig på ett sätt som inte är konstig men får dem att förstå att medlemskapet är något många vill ha.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem ska kunna alla grundregler samt alla discord regler samt ska dem kunna att lall ej är tillåtet på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har ett stort ansvar då jag bestämmer vem som ska få ett medlemskap och då måste jag alltid se till att den personen inte är någon lallare.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar cirka 5-8h helger 10+

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar endast på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej det var allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka