Accepterad Simon16 | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon16

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? 1xerxa

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär Adam Lisna är en 26 årig man som tycker om att vara på piren eller torget och prata med folk och göra roliga scenarios som att åka bil och ströga eller stå och sälja bilar med mina vänner jag är mycket pratglad och älskar att chilla med carmeets också sen är min dröm att jobba mekonomen eller annan mekaniker och jobba med bilar eftersom att min karaktär älskar det sedan när han blir runt 30 vill han ha blivit miljonär och ha en ferrari eller lamborghini som han ska åka runt i med sina vänner han kommer att lära känna på servern, dock så har han en mörk bakrund där han höll på med knark och alkohol innan och var en missbrukare men tillslut kom han ur det livet och idag är hans dröm att lbli mekaniker men sedan också att i framtiden när han har blivit miljonär ska han ha blivit en maffia boss då han tycker att det är väldigt mäktigt och stort att vara det eftersom att man har mycket makt och det är väldigt coolt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska ha roliga sociala scenarion och att alla scenarion ska vara roliga för båda parter och långdragna sedan också när min karaktär blir kriminell vill han att han ska vara respekterad och göra många roliga scenarion som kidnappningar i flera timmar eller stora vapenhandel som gör att han blir väldigt respekterad inom rpn och gör att alla spelare som han möter har roligt och att alla scenarion ska vara roliga även om jag förlorar dem är jag alltid en bra spelare som spelar för att det är roligt och spelar ingen roll hur scenarion är alltså om jag förlorar eller inte jag kommer fortfarande göra allt roligt för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett scenario som man spelar för motpartens vinst menas alltså med att scenarion ska inte endast vara att man gör scenarion för att vinna utan för att det är roligt tillexempel en skottlossning kan vara att man åker dit och blir dödad men scenariot kan fortfarande vara roligt sedan kan man också förlora scenarion med mening endast för att det ska vara roligt för alla och att rpn på servern blir roligare om man inte endast spelar för att vinna utan man ska kunna göra scenaron roliga för alla och förlora scenarion för att det ska vara roligt för alla

Hur hittade du Unive? Genom serverlistan att de va mycket spelare och roliga spelare

Vidare till muntlig intervju, lycka till! Du har 24 timmar på dig att ta din intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka