Nekad Simon11 | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Simon lito

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198337434422/

Vad är ditt namn i verkligheten? 1100001167b2336

Vad är ditt discord namn? katten ivar#8645

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bosse lito och kommer från Umeå han var väldigt mobbad i sina yngre år det ledde till ett alkoholberoende i tonåren men han hade alltid i bakhuvudet vad han ville hans dröm var att bli bilförsäljare han hade bilder på Audis BMW o mercor över han hade bestämt sig för att en dag skulle han ha en Audi rs6
han blev less på Umeå och ville lämna allt skit bakom sig han försökte leta jobb i olika städer sen helt plötsligt fick han jobb i en stad som heter multistaden men han känner fortfarande att de jobbet inte riktigt är bra för han eftersom de inte är att sälja bilar

Varför ska just du bli whitelistad? om jag får detta jobb som jag är ute efter så kommer jag hjälpa folk på gatan som har bilar som är söner och annat

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill ha ett bra jobb och tjäna mycket pengar och bli framgångsrik på den här servern

Hur hittade du Multistaden? en vän tipsade om den och sen fastnade jag för denna fantastiska stad

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt och få ett normalt liv med bra jobb

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej men jag har spelat på swedish knight förr

Tillbaka