Accepterad Simon11 | Medlem ansökning [Ludwig]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon lito

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198337434422/

Vad är ditt namn i verkligheten? simon boström

Vad är ditt discord namn? katten ivar#8645

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Simon lito och kommer från Umeå och har alltid varit fascinerad av bilar och kriminalitet när han växte upp så var han med sina vänner och gjorde mycke bus busen förvandlades in till brott vid 20års åldern så beckna han och brände bilar emot betalning hans pappa dog i en bil olycka när han var liten och när han var mindre hade mamman knappt råd att mata han och hans syrra så han gjorde allt för pengar. en dag så fick han ett samtal av en äldre som sa att han skulle för 20.000 kr emot att bränna en bil snabba pengar tänkte Simon och gjorde de de var en fin bil en Audi rsq8 han hällde bensin på den tog en tänd sticka kasta på den och sprang några dagar senare får han reda på att bilen han bränt är en gängledares och han leta personen som hade gjort de Simon var lugn och tänkte att han inte ens visste vem personen var så inget lär väll hända 2 dagar senare knackade de på dörren Simon var hemma själv han kollade genom kikhålet vem de var han såg att de var gäng bossen och hans 2 sicarios. Simon tar sin saztava och hoppar ut genom fönstret han visste att han var jagad en av gängbossens sicarios såg han springa de börja skotta mot varan Simon fick ett skott vid sitt ben men de snuddade bara, han sprang där ifrån och hoppa på sin gilera som stog utanför hans vän i några månader efter de så var han på flykt tillslut hittade han staden unive som han tyckte kändes säker han började jobba på postnord och tjäna in lite deg. men han känner att de inte riktigt är bra han står mellan två val att börja jobba med bilar eller kriminalitet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med mycket glädje och arbeta hårt jag kommer vara snäll mot kollegor och såklart kunder men framförallt alla i denna vackra stad, jag kommer försöka hitta ett jobb så fort jag blir Whitelistad och som jag sa innan jobba hårt i de jobbet för att alla runt om kring mig ska trivas. jag kommer bidra till bra scenarion ,har spelat. plus så tycker jag att de är kul att rp:a och kan de. har rätt mycket timmar på Five m och de är mesta dels spelade på unive för de är den bästa servern enligt mig. kan RP lixom kan alla regler mm, vill lixom höja min RP nivå och de går lixom inte så bra när man kör utan medlemskap. man har ingen tillgång till många saker som kan göra RP nivån så sjukt mycket bättre, som tex Twitter och blocket de kan behövas och alla wl jobb de blir ju lite tråkigare att bara jobba på postnord typ:),vill försöka ansöka vidare till Krim roll de hade vart skit kul annars hade de vart as nice att jobba på bilfirma eller liknande, gillar verkligen unive och vill fortsätta utvecklas på denna server och bli White listad, ska försöka göra as bra scenarion och så finns många som är lalliga som spelar five m men tro mig jag tar RP till en hög nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra rp server med mycket medlemmar den är seriös mm inte som många andra servrar som typ en 09a skapar och har typ 10 medlemmar nä men lite så faktiskt, är ba taggad på att få kunna spela seriöst på den. sjukt kul att spela på unive för de är satans mycket roligare scenarion. minns hur jävlakul man hade med boysen förrut när man spelade på denna server xd

Hur hittade du Unive? de var länge sedan jag hitta unive men har inte spelat på ett jävla tag var krimm och wl mm men råka leava unives dc och tappade suget om jag ska vara ärlig men är taggad på o börja spela rp på en seriös nivå igen och bidra till stan

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul, få andra att ha kul mm de är lixom de som är Nice med att spela RP man vill ju lixom ha kul sen ska jag försöka skapa så bra scenarion som möjligt vilket är de som faktiskt gör RP kul lixom.jag vill bara ha de roligt med polare bidra till stan mm tråkigt och bara göra samma sak hela tiden vill skapa skit bra scenarion med vänner osv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ta mig långt upp jag tänker mig kanske antingen jobba som nått bil job typ eller ansöka vidare till typ Krim roll när jag hade de tyckte jag de var skit kul att spela för de var alltid så bra scenarion osv. de mest Nice om man tänker långt fram hade varit vara med ett gäng högt uppsatt med krimm-roll o allting nån riktigt nice gäng med bra rp de hade vart svin Nice.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? det är jag inte har inte spelat rp på 7-8 månader så att de här är den server jag kommer att satsa på.det är jag inte har inte spelat rp på 7-8 månader så att de här är den server jag kommer att satsa på.det är jag inte har inte spelat rp på 7-8 månader så att de här är den server jag kommer att satsa på.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka