Nekad Simon11 | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon lito

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
14
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337434422/

Ditt Hex-ID: 1100001167b2336

Vad är din discord tagg? katten ivar#8645

Vem var det som bannade dig? ax3l

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fear rp och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte själv jag tycker de är jätte konstigt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev jagad av krimminella sen så sa de stanna och ta upp händerna eller nått i den stilen då sa jag nej och fortsatte köra då sköt de i mitt däck då stannade jag för de fanns inget jag kunde göra de skulle en av de kniv hugga mig då kniv högg han sin kompis och då skulle han prova igen då knivhögg han sin andra kompis och sen knivhögg han mig och sen blev jag bara bortplockad från servern och jag fatta inte vad som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja jag tycker det

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag hoppade in i en polis bil och körde lite fort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? stannat direkt typ men asså jag anser inte att jag gjorde nått fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag skulle ha stannat direkt

Har du läst våra regler? Ja

Det blir FearRp om du inte stannar samt du körde in i stolpar och det. Det räknas som FearRP och PowerGaming.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka