Nekad simon032123 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon032123

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? simon032123

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kalle olofson 9 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig har respekt roleplayar så bra jag kan

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kalle hade det svårt när han var liten han var med fel folk redan. Men senare i livet börjar han börja på skattjägare och fick pengar. kalles framtid vill han att han ska bli krim och vara med ett gäng och ha många vapen och jobba på meko och laga andras bilar och ha kul

Vad kan du bidra med till serverns RP? att få bra scenario och hjälpa andra som inte har läst reglerna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att rpa så mortpartnen vinner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? hade vapen utan krimroll och blev bannad för krim utan krimroll och var ny på fivem då. Och hade inte läst reglerna då å jag lärde mig att jag ska läsa regler innan jag börjar kö

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming suntförnuf rdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

kalle hade det svårt när han var liten han gillade inte sina föräldrar
dom hade inge mat. Hans föräldrar kastade ut honom från sitt hem, så nu bor han på gatan men så en dag så träffade han en kompis som heter Marlon och dom gick till arbetsförmenlingen och började jobba på skattjägare och fick mycke pengar och han köpte en egen bil. kalles framtid är att han är kriminell och jobba på sjukvården och hjälpa andra som är skadade och när kalle är kriminell så ska han vara med ett gäng som heter scoripion. Det är hans favorit gäng /// att man rpa så mortparnen vinner,man ska inte bara spela för ditt vinning scenario

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
kalle hade det svårt när han var liten han hade ingen mat hemma och kalle gillade inte sina föräldrar. När han var liten så kastade hans föräldrar ut honom och fick bo på gatan nära en klädaffär han hade inga pengar. Kalle började sno saker, mest mat för att överleva. När han var 7 år så hittade han en peng på gatan och sprang till klädaffären och köpte fina kläder. Sen så när han skulle gå tillbaka till gatan så träffade han Marlon, han frågade om Kalle ville gå till skattjägaren för att få pengar, efter det så fick kalle mycket pengar och köpte en bil och en hund, efter det så var han fattig igen men nu hade han en kompis som han kunde leka med. Kalles framtid är att bli sjukvårdare och hjälpa andra som är skadade. Men kalle vill också bli kriminell och vara med ett gäng som heter scoripion, och ha mycket vapen och ammination och vara med sina vänner...

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
har gjort det nu men tror det är konstigt när jag verifiera mig

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka