Accepterad simon00 | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon00

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? simon2008kkk

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2000

Berätta om din karaktär. Simons liv började på Lidingö, en ö i Stockholm. Han växte upp med en stark dröm om att bli polis. Som ung fokuserade Simon på skolan och träningen, och han pluggade hårt för att nå sina mål. Han var en duktig elev och när han var 18 år gammal kunde han äntligen ansöka om att bli polis och såg att det va möjligt i staden Unive.

Simon klarade av utbildningen och arbetade som polis i flera år. Han jobbade hårt och hade många framgångar inom sitt yrke. Men efter en tid började han känna sig utbränd och bestämde sig för att göra något annat. Idag är Simon författare och föreläsare, och han försöker inspirera andra unga människor att följa sina drömmar.

Simon har också hunnit uppleva mycket av livet vid sidan om arbetet. Han har rest mycket och har blivit inspirerad av olika kulturer och människor han har träffat. Han har också varit engagerad i sociala frågor och har kämpat för en rättvisare värld. Trots att hans väg inte alltid har varit lätt så är Simon idag nöjd med det liv han har levt men vill fortfarande utforska mer om vad livet har att bjuda på och därför vill han tillbaka till Unive och se vad den har att bjuda på denna gången.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag kommer bidra med till serverns rp är framförallt min erfarenhet inom rpn kunna hjälpa mig själv och andra utecklas samtidigt ha roliga scenarion och lära känna nya personer och skaffa nya vänner ett av mina mål är att hjälpa uttveckla rpn inom bilmarknaden och lyfta upp de till taket och göra så bästa jag kan och ha så roligt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? när man spelar för motparterns scenario så spelar du så att han också har ett roligt scenario så det inte bara är du som har roligt alltså så att alla har en chans att ha lika roligt under tiden dom spelar och har det roligt det ska iinte handla om att bara du ska haroligt hela tiden det handlar om att alla ska ha lika kul

Hur hittade du Unive? genom youtube

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka