Accepterad simon tarakeshii | Medlem ansökning [Miiniturtle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon tarakeshii

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? anders

Vad är ditt discord namn? jesus1245467

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2006

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär är Simon Torakeshi, Simon har genomgått mycket trauma under sitt 38 år långa liv. När han var liten så blev han in rekryterad i ett gäng av sin storebror. I detta gäng så var han tvungen att stå ut med att se folk bli dödade var dag. Simon märkte tidigt att detta liv inte var något för honom. Han lyckades fly från japan där han och hans familj levde och tog sig till Sverige. När han väl anlände i Sverige så fick han tidigt upp ögonen för blåljusverksamheten, Polis men även sjukvård. Eftersom han har sett så pass mycket lidande och missär under sitt liv så ville han hjälpa andra och ta de ut ur deras problem.

Simon lärde sig språket snabbt och började söka in i gymnasiet där han gick ekonomi juridik. Många såg snett på simon eftersom har var rätt så mycket äldre än alla andra, detta brydde sig dock inte Simon om, han hade sitt mål och det var dit han skulle ta sig. Efter hans gymnasie gång där han gick ut med 21.5 i merit så sökte han genast in till karolinska universitetssjukhuset. Efter han tog denna utbildningen på 7 år så kände han sig lite villsen och visste inte riktigt vad han skulle göra, detta fick han att söka in till polisen. Han tog den utbildningen på 3 år och det är där vi är nu. Han ska bestämma sig vad han vill göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har god rp erfarenhet och kan enkelt komma in i serverns flow. Jag kan bidra med bra stämning och bra/underhållande scenarios. Inom sjukvård samt polis yrket så har jag mycket erfarenhet och ser inte varför vilket som hade passat mig gallant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man vill minimera dåliga och tråkiga scenarion. Om båda parter spelar för motpartens vinst så leder det till att man kommer till någon mitt punkt där båda har kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, reglerna på denna servern är snarlika till vilken annan server som helst och innefattar restriktioner kring vad man får och inte får göra inom rpn. Powergaming är en rätt stor regel, att man inte endast ska spela för att vinna eller använda sig av övernaturliga krafter är saker man gärna ska undvika.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? JaW, jag har rpat mycket som sjukvårdare och polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka