Nekad Simon ström | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon ström

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199177542677/

Ditt Hex-ID: 1100001488e2c15

Vad är din discord tagg? Simon Wristel#2362

Vem var det som bannade dig? Tuggummi för flera månader sedan.

Hur lång tid var din ban? På discord (perma + jag tappade mitt medlemsskap)

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vet inte.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Svårt att veta det var för flera månader sedan och det enda jag frågade i discorden var varför massa personer skrev 6666 och så undrade jag vad det betyder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spelade som normalt och sen så när jag skulle bli polis så kom det upp att jag inte var medlem (jag kunde inte bli skjuten med en el pistol för testet för att bli polis)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag liksom inte vet varför jag blev bannad och om det hade varit med det att jag frågade vad 6666 var så tycker jag iaf att jag skulle fått en varning eller något liknande innan.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare i typ 1 timme och det var när jag började med five M då jag blev skjuten av en pistol och rpa de som att han missa, jag var liksom ny då och lärt mig av det misstaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Då jag inte vet vad jag gjort fel så ve jag inte vad jag ska reagera eller ändra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ooja jag har lärt mig om att inte fråga om saker som te.x 6666 är i chatten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka