Nekad simon.ohlsson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon.ohlsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199079354951/

Ditt Hex-ID: 110000142b3f247

Vad är din discord tagg? simon#8576

Vem var det som bannade dig? crinkz2008

Bild på banmeddelande: Skarmavbild 2023-09-12 kl. 11.28.57.pngSkarmavbild 2023-09-12 kl. 11.28.24.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade ta information från ooc och använde den informationen ingame det blev mitt misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt började med att jag spelade paintball med 3 andra kompisar och en av de personerna kunde inte dö vilket gjorde att vi inte kunde avsluta matchen eller spela paintball överhuvetaget sen fick jag hjälp av en staff på unive genom ooc chatten som ville få reda på mitt id för att kunna teleportera mig därifrån som han skrev i ooc. det som jag gjorde fel var att jag frågade min kompis om hans id med för att vi både skulle kunna teleporters därifrån för vad jag förstod så såg det ut som att denna staff bara frågade efter mitt id och jag ville bara vara till hjälp och därför frågade jag min kompis bredvid mig vad hans id var för att jag sen skulle kunna skriva hans id och mitt id i ooc chatten för att staffen sen skulle kunna teleportera oss båda ner ifrån paintballen men mitt misstag blev att jag frågade det ingame. jag borde skrivit det i ooc så får han reda på infon därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som tabbade mig eftersom jag såg att en staff ville hjälpa mig genom ooc chatten men råkade av misstag ta den information från ooc chatten för att sen förmedla det vidare till min kompis så han skulle förstå det. det blev mitt misstag eftersom man inte ska prata om ooc chatten ingame.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare ban har varit angående kläder. jag har haft på mig kläder som jag inte fått ha på mig vilket ledde till en massa varningar som jag inte har sätt vilket sen ledde till en ban. mitt misstag blev att jag inte haft så stor koll på mina varningar som jag nu tagit lärdom utav. nu har jag betydligt mycket bättre koll på om jag får varningar och vet mer om vad man får ha på sig osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade skrivit i ooc chatten och inte låtit min karaktär förmedlat den informationen till min medspelare ingame, alltså hade jag istället försökt lösa situationen genom att skriva i ooc chatten istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja självklart har jag det jag tänker inte ta någon information från ooc någon mer gång det blev ett misstag som jag kommer ha i åtanke i framtiden. det här blir nu min lärdom vilket kommer leda till att jag nu blir en bättre person på att rpa och fokusera mer på min karaktär som sig och chatten enskild från karaktären.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka