Nekad simon.nilz | Medlem ansökning(FurzsiOnDope)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon.nilz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? simmeyaboi

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär Johan Kirk är en 21 årig kille från “schlätta” i skaraborgs län, under sin uppväxt så var hans pappa “Magnus kirk” alltid förnuftig och försökte lära Johan allt han kunde, därav kom bilintresset in. Efter det har Johan har alltid haft sin sak för bilar.
Efter att ha mekat mycket med bilar under sin ungdom så kände Johan för att pröva på något annat än bara mekandet av bilar, Johan började nu inse att det var mycket roligare att få köra, och köra snabbt. Johan blev snabbt intresserad i kulturen av att kunna trimma upp sin bil och tävla på gatorna.
Men detta ändrades efter att Johans kompis omkom i en tävling och Johan valde att stanna med enbart mekning och trimmning av bilar. Johan blir glad bara av att få höra när andra säger: "jag har problem med bilen" då han är säker på att han kan fixa det och göra alla andra glada.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom att jag har kört mycket RP förut så kan jag bidra med en bra och seriös men ändå roliga scenarion som kan göra hela upplevelsen mycket bättre!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara ett bra scenario för båda partier, exempelvis: jag ska inte springa ifrån polisen samtidigt som jag skjuter de och säga att de för skylla sig själva.

Hur hittade du Unive? Jag har konstant letat efter en ny server som faktiskt är bra och jag blev intresserad utav Unive då jag bara har hört positivt om servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka