Accepterad simon.nilz | Medlem ansökning (Dencoolagrabben)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon.nilz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Nilsson

Vad är ditt discord namn? simmeyaboi#9954

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär Johan Kirk är en 21 årig kille från “schlätta”, under sin uppväxt var Johans pappa och hans storebror de enda som fanns där för Johan hemma, hans pappa “Magnus kirk” var alltid förnuftig och försökte lära Johan allt han kunde, medans hans storebror blev ignorerad.
Magnus var en Fd bilmekaniker och därav kom det stora bilintresset in för Johan.
Efter det har Johan har alltid haft sin sak för bilar medans hans storebror försvann ur bilden när johan var 15 fyllda år, ryktet gick att hans bror gick med i ett gäng då han umgicks med sådant folk i sin uppväxt men varken Johan eller hans far visste vad som hade hänt. Detta påverkade Johan hårt och han kände för att bara stanna hemma med sina bilar.

Efter att ha mekat mycket med bilar under sin ungdom som hans pappa Magnus lärde honom så kände Johan för att pröva på något annat än bara mekandet av bilar, Johan började nu inse att det var mycket roligare att få köra, och köra snabbt. Johan blev snabbt intresserad i kulturen av att kunna trimma upp sin bil och tävla på gatorna, efter att ha varit en utav de bästa “hemma mekanikerna” i sin hemtrakt så var det inte särskilt förvånande att det gick bra för Johan, trots att det var tävlingar så var Johan lika glad i att få hjälpa de andra runt om sig med sina bilar om de stötte på problem.

Men detta ändrades fort efter att en av Johans närmaste kompis omkom i en tävling och Johan valde att stanna med enbart mekning och trimmning av bilar. Johan blir glad bara av att få höra när andra säger: "jag har problem med bilen" då han är säker på att han kan fixa det efter att han har haft jobb som mekaniker över många delar av sverige och han vet att han kan göra alla glada och nöjda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom att jag har kört mycket RP förut så kan jag bidra med en bra och seriös men ändå roliga scenarion som kan göra hela RP upplevelsen mycket bättre för alla runt om mig!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara ett bra scenario för båda partier och jag själv ska inte sträva mot att det bara ska gå bra för mig själv då det kan förstöra hela upplevelsen. exempelvis: jag kör ifrån polisen över både land och hav med en ny stulen bil från gatan samtidigt som jag skjuter på de och skriker genom micken.

Hur hittade du Unive? Jag har konstant letat efter en ny server som faktiskt är bra och jag blev intresserad utav Unive då jag bara har hört positivt om Unive och att RP nivån ska vara hög här!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka