Inaktuell Simon lito | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon lito

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ditt discordnamn: Simon lito#8645

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2006

Varför ska just du bli staff? jag personligen tycker att jag ska bli Staff då jag sköter min RP bra och rpar väldigt seriöst och tar Rp på en väldig hög nivå jag har varit medlem på Unive sedan mars 2021 dock så har jag haft pauser i min rp pga både vanliga pauser samt en perma bann där jag gjorde en sak som jag ångrar väldigt mycket men sedan min perma bann som jag blev unbannad från i början av maj så har jag endast fått en bann och de var lall i en dag. som jag också blev unbannad ifrån. Jag som Staff kommer att försöka lösa problem så smidigt och bra som möjligt samt utföra det arbete jag har i staff teamet så bra som möjligt. Jag har under en längre period velat prova på att vara Staff men aldrig faktiskt ansökt om det men nu kände jag att de var dags då jag har tiden nu och känner mig redo att vara staff. samt att de känns roligt att göra olika staff relaterade uppgifter.Tycker själv ibland att saker och ting kan ta väldigt lång tid i support så vill på samma gång under lätta saker och ting och helt enkelt göra de enklare och smidigare i support samt reports ig för de kan ta väldigt lång tid att få en /help elr /REPORT besvarad ig. så vill helt enkelt underlätta för Community

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar-fredag så går jag skola från i snitt 08-15.00 så kan vara aktiv från typ klockan 15.30 till 00.00
på helger och lov så är jag i princip aktiv hela dagen Så typ från kl. 12.00-03 ibland senare ibland tidigare beroende på hur pigg jag är

Hur länge har du spelat på Unive? jag har som sagt spelat på unive sedan mars 2021 med lite pauser på steam står det att jag har spelat 823 timmar de är typ bara på unive men har spelat ännu mer för te.x de två senaste veckorna står det att jag bara spelat 7h men jag har spelat betydligt mycket mer men skulle tippat på att jag har 1000h+ främst på unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som staff var helper i vintras i 2-3v
samt kan de flesta komandon te.x
/revive /revive id /ooc skriva ut till alla på servern
/dv ta bort ett fordon
/skin /skin id
/setjob id för att ge någon jobb
/ban id tid anledning
/goto id teleportera sig till någon
/bring id dra någon till dig
/sc skriva i staffchatt
/kick id kicka någon
/togglename
/toggle id
/tpm man teleporterar till dit man satt ut på kartan
/no clip åka runt osynlig när man te.x specar
finns mycket mer också men skrev bara några exempel.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är berred att jobba med varenda av de ovanstående alternativen men då jag vet vad alla områden går ut på så är de dem 3 områdena som lockar som mest

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka