Inaktuell Simon lito | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon lito

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ditt discordnamn: Simon lito#8645

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2006

Varför ska just du bli staff? Enligt mig ska jag bli Staff då jag kan arbetet samt alla områden inom arbetet förutom donations typ, Är väldigt sugen på att bli en del av Staff teamet återigen då jag tycker att de var väldigt roligt att vara Staff, IC har jag enligt mig väldigt bra RP och enligt mig så utförde jag mycket arbete under tiden jag var Staff blev de motad då jag var väldigt inaktiv de 3 sista dagarna innan jag blev demotad men anledningen till de var för att jag firade nyår samt hade lite stressigt under mellan dagarna men innan det så tycker jag iaf att jag gjorde ett bra arbete och var väldigt aktiv inom arbetet, En anledning varför jag ansöker igen är för att jag märker att det går lite segare inom Staff teamet nu tror det beror på att flera mods är demotade, och att de har kommit in många nya helpers som inte riktigt kan arbetet än. Har tiden nu och inget stort planerat på flera månader så känner mig väldigt sugen på att leta mig in i Staff teamet ännu en gång och ge det ett andra försök hoppas på det bästa iallafall.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar-fredag så går jag skola från i snitt 08-15.00 så kan vara aktiv från typ klockan 15.30 till 00.00
på helger och lov så är jag i princip aktiv hela dagen Så typ från kl. 12.00-03 ibland senare ibland tidigare beroende på hur pigg jag är.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan mars 2021 men Jag har haft lite pauser fram o tbx.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare varit staff på unive och kan de flesta komandon man behöver te.x
/revive /revive id /ooc skriva ut till alla på servern
/dv ta bort ett fordon
/skin /skin id
/setjob id för att ge någon jobb
/ban id tid anledning
/goto id teleportera sig till någon
/bring id dra någon till dig
/sc skriva i staffchatt
/kick id kicka någon
/togglename
/toggle id
/tpm man teleporterar till dit man satt ut på kartan
/no clip åka runt osynlig när man te.x speccar
/ped ge nån ped
/report svara på sina reports
/v spawna in fordon
/spec id sen G för individa åtgärder
Finns mycket mer men skrev endast några exempel

Sen så finns de ju massa andra erfarenheter man behöver te.x
Att man ska våga ta beslut skulle jag vilja säga är en av de viktigaste sakerna att kunna göra när man är just staff. Sen så är det väldigt viktigt att kunna vara sammanbets villig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är berred att jobba med varenda av de ovanstående alternativen men då jag vet vad alla områden går ut på så är de dem 3 områdena som lockar som mest

Rep+ tror du drog in mig i support och du pratar proffesionellt och hanterar situationen bra så Rep+

+rep under tiden han var staff tyckte jag han jobbade på bra och passar som staff.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka