Nekad simon holmqvist | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

simon holmqvist

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid andersson

Vad är ditt discord namn? Mr_volvo

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: simon holmqvist

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? driftig skytt fordonsexpert

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter simon och är 19 år gammal, uppvuxen och född i en mindre förort utanför malmö . Tillsammans med sin mor och far samt hans 3 äldre syskon. simon är en eldsjäl som vill göra mer för samhället, han brinner för dem viktiga frågorna i livet och har en stor ambition om att lyckas inom det uniformerade yrket. Hans största intresse är Jakt&skytte, efter att ha vunnit ett flertal tävlingar inom genren är numera en av sveriges främste skytteutövare. simon är en väldigt lojal och pålitlig person, han sätter högt värde på lojalitet och respekt. Och anser att det är viktigt med mål i livet och ha en passion för det man gör. Framtida planer för simon' är att starta firma inom fordon för att i slutändan kunna försörja för sina nära och kära

Vad kan du bidra med till serverns RP? Man ska ju helst kunna veta alla regler med en RP server först så RP står ju för roleplay och som att man är i riktiga livet och man ska helst kunna veta alla så här alla regler man ska göra som i riktiga livet du ska ge samma övriga reaktion som att i riktiga livet om det är någon stund rikta en pistol mot dig då skulle du helst kanske var chockad eller rädd eller nåt sånt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla kan få inte vinna hela tiden jag kan inte vinna eller hela tiden polisen kan inte vinna hela tiden alltså alla kan ju inte få allt för sig själv hela tiden man vinner aldrig hela tiden alltså ibland kan man förlora ibland kan man vinna det är ofta så att man förlorar om det är jag då jag förlorar oftast på grejer varför jag är som tänkt dåligt men ja

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Olika saker, tex som att man ej använder bilar som "vapen" man talar innan man agerar så där är utvecklad och allmänt roligare RP och ets

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, spelat på unive vid flera olika tillfällen innan, sen har livet kommit i mellan så man tyvärr inte kunnat spela som man vill. Jag älskar att spela och skapa långa och roliga scenario.

Nekad.
Anledning:
hittar inte en discord som matchar ditt namn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka