Nekad Simon Bergstrand | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Simon Bergstrand

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199091317608/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? TeddyLeddy#1764

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 2006

Berätta om din karaktär. När jag föddes så hade jag ingen pappa. Jag växte upp i en liten by. Där bodde jag med min mamma och min katt Tusse. Vi hade det bra, och lagomt med pengar. När jag var 7 år och min mamma skulle till jobbet på ett möte med sin chef. Blev hon totalt lurad och det var inte hennes chef, hon blev skjuten till döds av dem som hade lurat henne. Sen efter det fick jag leva med min mormor tills jag fyllde 20 år, då flyttade jag hemifrån. Jag fick jobb på donken men efter 9 månader fick jag sparken, sen kunde jag inte komma in på något jobb. Jag är, snäll mot folket, modig skulle jag nog säga, positiv när det gäller negativitet, oftast glad, hjälpsam mot folk, seriös när det gäller bilförsäljning, rolig ibland, omtänksam, jobbinriktad och trevlig mot folket!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna jobba på ett roligare jobb och att få mer saker att göra, och om jag ser någon bryta mot en regel rapporterar jag dem, jag vill kunna hjälpa till med att utveckla servern! Jag vill samt låsa upp mer sådana här kanaler i discorden!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom att det är så många inne är det kul att spela på den, och för att det finns så mycket att göra på den! Tycker det är skitkul när det är så många ute på piren och säljer bilar t.e.x! och det är väldigt imponerande hur man kan hålla upp en server med så många spelare inne dygnet runt!

Hur hittade du Unive? Såg på Twitch och det verkade se roligt ut. Såg att Unive hade mycket fler grejer än vad många andra servrar har!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna få många människor glada, eftersom att jag hade tänkt att jobba på Falck så kan jag ibland ge lite REA om dom inte har råd ibland! och att jag ska få många bilar, och kanske gå med i ett gäng till slut!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att tjäna mycket pengar och ha kul, jag tänkte också försöka jobba på Falck, det har jag velat länge! Och att göra allt som finns att göra på servern, jag vill också försöka att bli Falck chef till slut!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu spelar jag BARA på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka